هاویا

بازگشت به سایت
خانه طراحی وب کسب درآمد اینترنتی آموزش

کسب درآمد اینترنتی از طریق راه اندازی فروشگاه

۱۳۹۸/۰۱/۱۷ ساعت ۱۹:۵۰ 1311 بار

اگر به شما بگویند مغازه ای در یکی از بهترین خیابان های تهران وجود دارد که تنها با چند میلیون تومان یا بصورت رایگان ، می توانید صاحب آن باشید و هر محصولی که مایلید را می توانید در آن مغازه بدون هیچ هزینه ای وارد کرده و به فروش برسانید ، جواب شما چه خواهد بود؟ مطمئنا شگفت زده خواهید شد و نمی توانید چنین پیشنهادی را نادیده بگیرید. این پیشنهاد همان پیشنهاد راه اندازی فروشگاه اینترنتی است که در این مطلب می خواهیم درباره آن صحبت کنیم. پس ابتدا بصورت خلاصه به معرفی اصلی ترین مزیت های راه اندازی فروشگاه اینترنتی خواهیم پرداخت :

  • برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی نیازی به پیدا کردن مکانی برای فعالیت مثل مغازه نیست پس نیازی هم به داشتن سرمایه اولیه به مقدار کلان نیست.
  • برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی نیازی به استخدام نیرو نخواهید داشت ، همچنین نیازی نیست خود نیز تمام زمان خود را در محل فعالیت صرف کنید.
  • موفقیت کسب و کار شما به محل فعالیت شما بستگی نخواهد داشت ، مهم نیست که در کدام محله و خیابان تهران فعالیت می کنید چرا که با فعالیت درست می توانید روی همه جمعیت ایران به عنوان مشتری حساب کنید.
  • برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی نیازی نیست در ابتدا تمام محصولات را خریداری کنید ، تنها به عکس محصولات و مشخصات آنها نیاز خواهید داشت.

چطور فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم؟

شما می توانید به روش های مختلفی فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی نمائید که مهمترین آنها عبارتند از : ساخت صفحه در شبکه اجتماعی اینستاگرام ، ایجاد کانال در تلگرام ، ایجاد یک ربات تلگرام برای معرفی محصولات و سفارش گیری ، راه اندازی وب سایت فروشگاهی ، راه اندازی اپلیکیشن فروشگاهی و ...

همانطور که شما نیز متوجه شدید بعضی از روش های معرفی شده کاملا رایگان هستند و بعضی دیگر نیاز به هزینه دارند ، پس مطمئنا برای شروع کسب و کار ، پیشنهاد ما به شما ، راه اندازی فروشگاه اینترنتی از طریق شبکه های اجتماعی است اما لازم به ذکر است که در این شبکه ها محدودیت هایی وجود دارد و بعد از مدتی برای توسعه کسب و کار خود لازم است روش های پیشرفته تری را انتخاب کنید.

چه فروشگاهی راه اندازی کنیم و چه محصولی بفروشیم ؟

شما می توانید به فروش هر محصولی بپردازید اما قبل از انتخاب محصول و دسته بندی فعالیت خود ، حتما به این نکات توجه کنید :

  • آیا محصولی که انتخاب می کنید امکان فروش اینترنتی را دارد؟ به عبارت دیگر کاربران حاضرند چنین محصولی را بصورت اینترنتی خریداری کنند؟
  • آیا فروش محصول بصورت اینترنتی امتیاز محسوب می شود؟ به عبارت دیگر چه مزیتی وجود دارد که کاربر ترجیح دهد چنین محصولی را بصورت اینترنتی خریداری کند نه حضوری؟؟
  • آیا فروش چنین محصولی بصورت اینترنتی منطقی است؟ مثلا قیمت محصول بعلاوه هزینه ارسال عاقلانه است؟ بگذارید مثالی بزنیم: مثلا انتخاب فروشگاه اینترنتی جاسوئیچی !! قیمت جاسوئیچی 4000 تومان و هزینه پست 10/000 تومان ، هزینه نهایی 14/000 تومان !!! درصد زیادی از مشتریان شما از خرید منصرف خواهند شد.
  • و بسیاری نکات دیگر که حتما قبل از راه اندازی سایت فروشگاهی بایستی مورد تحقیق و بررسی قرار بگیرند تا راه اندازی فروشگاه منجر به موفقیت و درآمدزایی شود لذا پیشنهاد می کنیم حتما قبل از شروع کسب و کار خود در اینترنت با کارشناسان این حوزه مشورت کنید.

محصولات فروشگاه را چگونه تامین کنیم؟

پیشنهاد ما به افرادی که تازه وارد این حوزه شده اند این است: هیچ محصولی خریداری نکنید!! برای شروع کار نیازی به هزینه و خرید محصولات نیست ، شما می توانید با مشاغل فیزیکی و حقیقی همکاری کنید و برای شروع کار ، روی سود کمتری حساب کنید ، مثلا اگر انتخاب شما فروش ساعت مچی است ، می توانید با ساعت فروشی ها صحبت کنید و آنها را متقاعد کنید که اجازه دهند محصولاتشان را بفروشید!! در این صورت می توانید بدون هیچ هزینه ای عکس های تعداد زیادی ساعت را در فروشگاه اینترنتی خود قرار داده و با کمک فروشنده ساعت ، اطلاعات فنی خوبی نیز درباره محصولات ارائه دهید. البته پیشنهاد می کنیم که فروشگاه اینترنتی خود را در حوزه ای راه اندازی کنید که با آن آشنایی دارید.

اگر تصمیم گرفته اید که فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی نمایید ، می توانید روی کمک ما نیز حساب کنید ... درخواست مشاوره رایگان

اشتراک این مطلب
درباره بلاگ هاویا
این وبلاگ با هدف ارائه مطالبی جذاب و آموزش های کاربردی در زمینه های طراحی وبسایت ، طراحی اپلیکیشن ، سئو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو ایجاد شده است و امید است که این مطالب شما را در رسیدن به موفقیت یاری دهد.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ارتباط با گروه طراحی سایت هاویا تهران
تمــاس باماروی کمکـ ما حسابـ کنید