هاویا

بازگشت به سایت
خانه طراحی وب کسب درآمد اینترنتی آموزش

معرفی طراحی های خلاقانه وب سایت بخش اول

۱۳۹۸/۰۱/۱۲ ساعت ۲۱:۱۹ 947 بار

در این مطلب قصد داریم به معرفی سایت هایی بپردازیم که نسبت به سایر سایت ها خلاقانه تر طراحی شده اند:

1- سایت نوشیدنی Orangina

نحوه طراحی سایت ، تعامل آیکن ها و طراحی آنها بصورت SVG های متحرک ، رنگ بندی و هیجانی که از طریق رنگ ها به مخاطب انتقال داده می شوند باعث شده است که سایت از جذابیت بصری بالایی برخوردار باشد و پیشنهاد می کنیم حتما از سایت دیدن فرمائید.

2- سایت کافه رستوران le-mugs

یک سایت جذاب و تک صفحه ای با انیمیشن های متحرک که هنگام اسکرول از بالا به پایین صفحه باعث جذابیت و توجه هر چه بیشتر به تمام قسمت های سایت شده است.

3- سایت شکلات simplychocolate

در این وبسایت که متعلق به مجموعه  Simply Chocolate می باشد طراح وبسایت به شکلی خلاقانه و جذاب به معرفی انواع شکلات ها و محصولات مجموعه پرداخته است به طوری که در عین تکرار بیش از چند بار یک روش نمایشی ، به دلیل تنوع موارد استفاده شده در شکلات و همچنین رنگ بندی های جذاب موجود در سایت ، هیچ خستگی ای در بازدید کننده ایجاد نشده و تمایل لازم برای مشاهده تمام محصولات نیز وجود دارد.

4- سایت خلاقانه Save The Rainforest

سایتی است جذاب که با هدف افزایش آگاهی کاربران با جنگل های بارانی آمازون و ایجاد فرهنگ محافظت از جنگل طراحی شده است ، نحوه نمایش سایت و قابلیت حرکت کاربر میان قسمت های مختلف جنگل ، آشنایی بیشتر با هر قسمت و نمایش جزئیات باعث شده است سایت جذابیت بالایی داشته باشد ، پیشنهاد می کنیم حتما گشتی در این سایت بزنید.

5- سایت History Of Icons

این سایت به معرفی تاریخچه آیکن ها از دهه 80 به بعد می پردازد ، روش نمایش تارخچه در هر دهه ، منوی سمت راست ، طراحی و ساختار هر قسمت باعث جذابیت سایت شده است و می توان گفت تمامی موارد به بهترین شکل پیاده سازی شده اند.

در قسمت های بعد به معرفی سایت های بیشتری خواهیم پرداخت ...

اشتراک این مطلب
درباره بلاگ هاویا
این وبلاگ با هدف ارائه مطالبی جذاب و آموزش های کاربردی در زمینه های طراحی وبسایت ، طراحی اپلیکیشن ، سئو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو ایجاد شده است و امید است که این مطالب شما را در رسیدن به موفقیت یاری دهد.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ارتباط با گروه طراحی سایت هاویا تهران
تمــاس باماروی کمکـ ما حسابـ کنید